• (Android) TRANSFORMERS: Forged to Fight کد تقلب استقامت نامحدود

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ TRANSFORMERS: Forged to Fight ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ TRANSFORMERS: Forged to Fight IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کد تقلب استقامت نامحدود ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ TRANSFORMERS: Forged to Fight 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    من این بازی را خیلی دوست دارم...اما بعد از اینکه 4 ماه این بازی را ترک کردم...می خواهم دوباره بازی کنم...و ناامید شدم...چون همیشه خراب می شود...از خراب شدن بازی در وسط مبارزه متنفرم ... مطمئنا دوباره بازی خواهم کرد...بعد از کابام این مشکلات را برطرف می کنم...بلافاصله

    TRANSFORMERS: Forged to Fight Екшън ses

    Transformers فیلم مورد علاقه من است. بازی ترانسفورماتورهای inlove نیز. این بازی آنلاین است اما زیاد نیست. اگر u guige آن را به یک بازی چند نفره تبدیل کنید، فکر می کنم یک بازی فوق العاده خواهد بود. لطفاً آن را به روز کنید و یک بازی چند نفره بسازید.

    به روز رسانی به ویرایش قبلی: Kabam همچنان به این بازی بی توجه است و ارزش سرگرمی آن به سرعت در حال کاهش است. مکانیک های بازی در کلاس بهترین هستند، اما حالت های بازی قدیمی و تکراری هستند و بازیکنان را درگیر بازی های بی فکر می کند. Kabam به بازخورد بازیکن توجهی نمی کند (حتی خنده دار نیست) و تمام رفع اشکال برای همیشه طول می کشد. بازیکنان دامپزشک (مثل من) بیش از حد روی بازی سرمایه گذاری کرده اند و پیوندهای زیادی با سایر بازیکنان ایجاد کرده اند تا فقط آن را ترک کنند. امیدوارم کبام بیدار بشه و هر اقدامی انجام بده.

    زبانه کریستال عقب می افتد، اما بازی هنوز واقعاً قوی است، من دوست دارم که در چند روز اول بازی، تعداد زیادی ربات دریافت کنید.

    بسیار سرگرم کننده، تنها شکایت جدی من شانس در کریستال است. مانند کریستال ربات پریمیوم کاملاً تقلبی است و من حتی یک ربات 4 ستاره از آن نگرفته ام، و همچنین کریستال هایی با شانس بالاتری از آنها بیرون نیامده ام. اگر تغییر نمی کند، پس گرفتن آنها چه فایده ای دارد؟ برای هدر دادن ارزهای درون بازی خود؟


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :