• (Android) Geometry Dash Lite petab rohkem punkte

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Geometry Dash Lite ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Geometry Dash Lite IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ petab rohkem punkte ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Geometry Dash Lite 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    See oli väga lõbus ja põnev kogemus ning kuna mõned inimesed ei taha täisversiooni eest maksta, on see versioon hea nii harjutamiseks kui ka juhtnuppude õppimiseks kuni pärisversiooni ostmiseni. Mulle meeldib ka see, et sellel versioonil on valik "Lihtsalt ära", sest kui mulle meeldivad sellised asjad (meemivalik), siis paneb see rohkem inimesi seda mängima. Ainuke asi, mis mulle ei meeldinud, on see, et seal oli redaktori mod, aga redigeerimisrežiimi minna ei saa.

    Ma armastan seda mängu! Ma ei saa täisversiooni, kuna olen vaene, kuid sellel mängul on rasked tasemed ja ma ei taha isegi täismängu nii palju saada! Põhjus, miks ma andsin 3 tärni, oli see, et kui ma rakendusest väljun ja selle uuesti avan, siis kõik minu edusammud kustutatakse! Ma ei tea miks, aga see on natuke tüütu, aga peale selle ma armastan seda!

    Selles mängus on need kuradi tüütud reklaamid, teate küll, millistest ma räägin, need reklaamid, mis ei lase sul edasi minna ilma, et avaks allalaadimiseks "kogemata" mäng, millest ma oma mängupoes huvi ei tundnud ja mis muutis selle mäng prügikasti, reklaamide haaramine. Hüppamise funktsioon ei registreerinud ka seda täpselt, kui ma seda vajutasin, mistõttu pidin ikka ja jälle paganama taseme taaskäivitama. Ainus põhjus, miks ma sellele isegi kaks tärni annan, on muusika põhjus

    Geometry Dash Lite Jungle. Tasuta · Car Rush In The City. Tasuta ... Color Snake Dash. Tasuta ... Angry Android: Destroy The Evil Apple. Tasuta

    Valige Androidile mängud ilma vahemäluta, vaadake lühikesi mänguvideoid ja ... Geometry Dash Lite on sarja Endless Runner tasuta mäng, kus rõhk on rütmil.

    Geometry Dash Lite Arcade jklx

    Geometry dash Eesti - Postingan | Facebook

    Geometry Dash Lite 街機 pmpd

    See mäng on nii lõbus. Asi, mis mulle selle juures kõige rohkem meeldib, on see, kui raske see muutub. Pärast kaheaastast mängimist võitsin lõpuks igal tasemel.

    Päris äge mäng

    Olen kulutanud sellele mängule tunde ja teinud 238 katset 1. tasemel ja ikka ei suuda seda ületada. See on ausalt öeldes kõige raskem mäng, mida ma kunagi mänginud olen ja võib arvata, et pärast 238 katset oleksin ma selle võitmisele lähedale jõudnud (kuna see on 1. tasemel), kuid minu parim on 61 protsenti. Ma ei tea, kas olen lihtsalt kohutav või on see kõige raskem mäng üldse.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :